En ES CLASSIC AUTOMOCIÓ ens apassionen els cotxes, vivim per i per a ells. Retornar a la vida els nostres records i somnis a través de la restauració d’un clàssic és la nostra passió.
Qui té un clàssic té un petit tresor i entenem que en un projecte de restauració el client gaudeixi del procès, nosaltres t’assessorarem en tot moment i estarem sempre en contacte per poder plasmar aquesta idea en alguna cosa real, donant-te un servei de gran qualitat i proximitat a preus molt competitius.
Les restauracions poden ser lleugeres o integrals, depenent de cada cotxe i client.
Una restauració lleugera o rentat de cara, és aquella en la qual es fa un repintat de carrosseria i un recondicionament de les parts deteriorades del nostre petit, a partir d’aquí, les possibilitats són moltes: mecànica, tapisseria, electricitat …
El procés complet de restauració de cotxes clàssics i de col·lecció trigarà entre 3 i 6 mesos.
El procés comença amb el desmuntat de tot l’automòbil, inspeccionant tots els seus components, carrosseria, peces desmuntables i xassís.
El xassís és totalment sorrejat de nou a metall nu. Reparant i soldant a on sigui necessari. A més s’efectuen: comprovació d’alineacions de banca, tractament antioxidant, pintat amb epoxy.
Granallat i eliminació de tota la pintura i òxid vells, de nou a metall nu, recondicionat i soldat de panells nous de xapa, tractament a prova d’òxid (imprimació).
Preparació al detall i pintat amb les nostres bases de pintura i vernissos d’alta densitat i ceràmics.
Reconstrucció d’estructures de seients. Tots els adorns nous amb pells de grau A, nou sostre interior, nous kits d’escuma de seient i catifes. Tot a joc amb els patrons originals.
Reposició i reconstrucció de totes les peces que es vulguin, a mida i al detall mil·limètric, així com recerca de peces originals i paral·leles. Sistemes de frenada i suspensió, direcció, kits modernitzats …
Totalment reconstruïda, rodaments nous i anells sincronitzats. Equilibri de l’arbre de transmissió …
Nu complet, neteja a fons i inspecció. Remanufacturat segons l’estàndard de fabricant. Sistema de refredament a pressió provat.
El final del procés acaba amb l’acoblament de totes les peces al detall i amb els paràmetres i franquícies que marca el fabricant.
Finalment es fan les proves pertinents per comprovar el bon acoblament i acabat final i es fa lliurament si així ho desitja d’un informe del procés de reconstrucció amb tots els treballs realitzats, recanvis canviats, fotos …